سئو ارزان سایت

سئو و بهینه سازی ارزان سایت، سئو ارزان را انتخاب کنید و با خدمات حرفه ای به صفحه اول گوگل برسید

سئو ارزان سایت

سئو و بهینه سازی ارزان سایت، سئو ارزان را انتخاب کنید و با خدمات حرفه ای به صفحه اول گوگل برسید

سئو و بهینه سازی ارزان سایت، سئو ارزان را انتخاب کنید و با خدمات حرفه ای به صفحه اول گوگل برسید

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

disavow چیست؟

ابزار disavow گوگل

اخذ خیل‌عظیم بک لینک و پیوند در طول کوتاه از سایت‌های بی اعتبار موجب می‌گردد گوگل این لینک‌ها را تحت عنوان لینک‌های اسپم شناسایی کرده و شمارا جریمه کند! بک لینک‌های مخرب و بی کیفیت سبب ساز کاهش اعتماد گوگل به وبسایت شما می گردد . همینطور ممکن است به کسب و فعالیت آنلاین شما صدمات و خسارات بدون شوخی وارد شود . حذف این بک لینک و پیوند ها به disavow معروف است .

در شرایطی که وب سایت شما گرفتار بک لینک‌های بی‌کیفیت و اسپمی شده‌است که به جایگاه وبسایت شما در حاصل جستجوی گوگل لطمه وارد نموده است , پاک کردن آن شایسته ترین و سهل وآسان ترین روش است .

البته در شرایطی‌که با الگوریتم پنگوئن زمینه دارید و به پاک کردن پیوند نیز دسترسی ندارید , زمان خویش را صرف تماس با صاحب و مالک آن تارنما و پیگیری التماس حذف پیوند تلف نکنید . بلکه می توانید از ابزار Disavow گوگل استعمال فرمایید .

در سال ۲۰۱۳ میلادی ابزار Disavow بوسیله شرکت گوگل معرفی شد . توسط آن گوگل می فهمد چه لینک‌هایی را هنگام محاسبه درجه وبسایت شما در لحاظ نگیرد . با این ابزار شما میتوانید لینک‌های مخرب و زیان آور وب سایت خویش را شناسایی و آن‌ها‌را بی نتیجه فرمائید , تا بتوانید تاثیر منفی بک لینک‌های مخرب وب سایت خویش را از فی مابین ببرید .

از دید گوگل بک لینک‌هایی زیان آور می‌باشند که به مراد ویرایش در درجه تارنما شما خریداری و یا این که به صورت غیر نرمال تولید شود . مضرات بک پیوند به حدی است که‌این آخرها , میلیون‌ها وبسایت به همین جهت پنالتی شدند .


شناسایی لینک‌های بی کیفیت و اسپم


لینک‌های بی کیفیت لینک‌هایی می‌باشند که از سمت گوگل ممنوعه اعلام گردیده اند و سایت‌هایی که دربردارنده این لینک‌ها باشند به وسیله گوگل جریمه می شوند , به عنوان مثال چندین مدل لینک‌های بی کیفیت معرفی می شوند :

 

1 - بک پیوند از سایت‌هایی با محتوای سوای کیفیت یا این که از سایت‌های غیرمرتبط به قضیه تارنما شما ( عدم رابطه موضوعی )

2 - بک لینک‌هایی که به صورت یکجا و با تعداد بالا فروخته میشوند

3 - قرار داشتن لینک و پیوند شما در وب سایت های اسپم شده و اخذ لینک و پیوند از سایت‌های اسپم

4 - تبادل لینک و پیوند بیشتراز حد

5 - لینک‌های خریداری شده و مبلغی

6 - اخذ پیوند از مزرعه لینک و پیوند ( linkfarm ) و دایرکتوری‌های بی کیفیت

 

دقت نمائید که بعضی وقتها شما هیچ بک پیوند مخرب و یا این که اسپمی خریداری نمی کنید و در هیچ تارنما بی اعتباری برای خویش بک پیوند نمی سازید! ولی رقبای شما زحمت این عمل را برای شما می‌کشند!

 

در شناسایی لینک‌ها اعتنا فرمایید چون لینک‌های وارداتی در Disavow tools دیگر قابل بازگشت نیستند و گوگل تا مدام آن لینک‌ها را برای تارنما شما در لحاظ نمی‌گیرد .

آموزش ابزار disavow گوگل در 10 دقیقه

 

در صورتی شما به نادرست لینک‌های اثرگذار وب سایت را تمیز نمائید اتفاقی که می افتد این است که خیر فقط درجه شما خوبتر نمیشود بلکه بدتر نیز می شود!

 

پس در شناسایی لینک‌ها بایستی توجه فعالیت بخش اعظمی به خرج دهید . با ابزارهایی مثل Moz Link Explorer یا این که وب سایت href . com می توان آنالیزهای دقیق‌تری برای شناسایی لینک‌های مخرب انجام بخشید که ابدا فعالیت بی آلایش ای نیست و می بایست داده ها کافی را در این مورد کسب کرده باشید .

 

شناسایی بک لینک و پیوند های تارنما


وارد Google Webmasters گردید و وب سایت خویش را تعیین نمائید . از منو کناری روی Search Traffic کلیک کرده و بعد از آن مورد Links to Your Site را تعیین نمائید .

در کاغذ سپس در انتهای بخش Who links the most روی پیوند More کلیک فرمایید . و با کلیک روی دکمه‌های Download more sample links و Download latest links می‌‌توانید بک لینک‌های داده شده به وب سایت خویش را ببینید .

 


چه‌گونه می بایست از Disavow Links به کارگیری کرد؟


پس از شناسایی لینک‌های مخرب وب سایت , بایستی این لینک و پیوند ها را طبق مثال ای که خویش گوگل معرفی نموده است در یک فولدر txt وارد فرمائید .

 

♦ گام اولیه :
شما می بایست لیستی از لینک‌های خویش را برای نپدیرفتن در یک پوشه متنی که به Google آپلود میکنید , گردآوری فرمائید .

یک فولدر متنی با پسوند txt در رایانه خویش ساخت فرمائید و لینک‌ها را در آن وارد نمایید , یک URL یا این که دامنه را برای مشخص و معلوم کردن هر ردیف در حیث بگیرید .

شما نمی‌توانید کل مسیر example . com/en/ را رد فرمایید . هر پیوند بایستی در یک خط باشد و در صورتی‌که می‌خواهید توضیحی در رابطه پیوند بدهید , بایستی در بالا # بگذارید و نوشته خویش را بنویسید

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • ماهان رضایی

ابزار disavow

اموزش disavow