سئو ارزان سایت

سئو و بهینه سازی ارزان سایت، سئو ارزان را انتخاب کنید و با خدمات حرفه ای به صفحه اول گوگل برسید

سئو ارزان سایت

سئو و بهینه سازی ارزان سایت، سئو ارزان را انتخاب کنید و با خدمات حرفه ای به صفحه اول گوگل برسید

سئو و بهینه سازی ارزان سایت، سئو ارزان را انتخاب کنید و با خدمات حرفه ای به صفحه اول گوگل برسید

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

3 نکته در سئو سایت

1 . فهرست طولانی یا این که Excessive Listing : 

 

خطاها مرسوم سئو سایت و بهینه سازی وب سایت , اهمیت ساخت محتوا , بهینه سازی وب سایت 

 

فعلا شما ممکن است در هم اکنون قرائت متنی بلند و طولانی در یک کدام از مقاله ها خویش باشید و یا این که تعداد متعددی پست برای یک مقاله ایجاد کرده باشید . بر پایه ی بررسی‌ها , بالغ بر نیمی از وبسایت های دارای اعتبار و نظرسنجی های انجام یافته از یوزرها , سرتیترها و عنا وین متن ها بیشترین دقت یوزرها را به خویش اختصاص می دهند . به عبارت دیگر کانون دقت یوزرها وب سایت , عنوان ها می‌باشند . 

 

در ذیل ترین نصیب ساخت محتوا یا این که به عبارتی مقاله , ایده ها و پیام هایی میباشند که یوزرها می‌گذارند , لذا بروزرسانی نظرها با انگیزه ساخت و ارتقاء ترافیک , کاری حیاتی تلقی می شود . 

 

توجه فرمایید درباره با ساخت محتوا و بروزرسانی پست های تولیدی , این دستور می بایست مکررا انجام شود ولی در تولید نظرها و ترافیک تصنعی و مصنوعی برای یوزرها , یه خرده بیشتر احتیاط به خرج دهید . 

 

موتورهای کاوش توقع دارا هستند در تهیه و تنظیم لیست , جزئیات بیشتری را به کار ببرید . به هیچ عنوان فقط از لیست های معمولی , فارغ از ذکر جزئیات و نشانه ها به کارگیری نکنید چون گوگل شمارا جریمه می نماید . 

 

دوستان عزیز عزیزم در حیث داشته باشید ممکن است درین مقاله و در زمان مطالعه یه خرده سردرگم گردید . مشکلی نیست . چنددفعه بخوانید . این مقاله سنگین وزن بوده و عملکرد کرده ام روستا ها مورد را در 7 مورد خلاصه کنم , پس به خودتان حق بدهید که سردرگم گردید … 


2 . کلاک های تصادفی یا این که Accidental Cloaking : 

 

ایجاد محتوا , راهکارهای سئو , سئوی وب سایت 

 

عملیات کلاکینگ برای وبسایت دوچندان بد و زیان آور است . کلیه تارنما ها این جور عملیات را به شدت نهی می نمایند . استدلال آن مضاعف روشن است ; چرا؟ 

عملیات کلاکینگ یعنی نهفته سازی به عنوان مثال محتوا یا این که نهفته کردن بک لینک و پیوند هایی در سورس سایتتان . 

 

در اینجا به چندین مثال کلاک تصادفی اشاره میکنم : 

 

به کار گیری از فرمت های ناپایدار CSS 

رنگ پیش قضیه و دور نما یکسان و یا این که به کار گیری از رنگ های نزدیک آن 

محتوای نهفته و پنهان کردن لغت ها مهم به وسیله کدهای جاوا اسکریپت 

عبد مدام در جلسات و مقاله ها خویش بارها این مقاله را توضیح داده ام که هیچ گاه از رنگ های شبیه و یا این که نزدیک در پیش مورد و بگراند به کار گیری نکنید . این داستان میتواند گوگل را به غلط بیاندازد و یا این که وبسایت شمارا به صحت تعبیر نکند . این مورد ها از مهم ترین نکات سئو سایت می باشند , از این رو به اعتنا آن‌ها را رعایت فرمائید . 

 

3 . استعمال از لینک و پیوند فارغ از Anchor : 

 

سئو وب سایت , عملیات کلاکینگ , یاری به سئوی وب سایت 

 

یکی دیگر از راه‌های تصادفی در عملیات کلاکینگ به کارگیری از پیوند سوای Anchor می‌باشد . غالبا این داستان یک کدام از ایرادات همگانی سئو وب سایت در بیشتر سایت هاست و همواره به دیده می‌خورد . گاها شما لینک و پیوند Href را تایپ کرده ولی Anchor Text آنرا فراموش میکنید . چه بسا ممکن است به خواسته آپ تو دیت مقاله ای Anchor Text آن را منزه و فراموش فرمایید که مجدد بدون چاره به افزودن آن می‌شوید . چنین اشتباهاتی ممکن است از نگاه یوزرها نهفته بماند البته از لحاظ موتورهای کاوش خیر و این یعنی شما حتما جریمه میشوید , پس مراقب باشید . 

 

بارها تاکید کرده ام که پست های وب سایت خویش را به توجه مطالعه نمایید و چه بسا هرچند وقت یک توشه بروزرسانی نمایید . در‌این حین شما اکثری از مشکلات محتوای خویش را می‌یابید …

  • ماهان رضایی